LEMBAR
PENGESAHAN
Laporan
kunjungan Industri SMK Negeri 1 Mondokan
dateng UIN Syarif Hidayatullah niki, disahken:
Dinten :
Tanggal :
Papan : SMK Negeri 1 Mondokan
Pembimbing Guru
Bahasa Jawa
Maryani,
S.Pd.I Dyah Meitasari, S.S.
Kepala Kapro
Hari Purwoko, S.Si
KATA PENGANTAR
Puji syukur dhumateng Allah SWT ingkang Maha Kuasa ingkang sampun maringi
pinten-pinten karohmatan tuwin Hidayah, s’ahingga “Karya Tulis Kunjungan
Industri” saget rampung kanthi sae, Karya Tulis Kunjungan Industri ingkang
isinipun materi kangge nambah pengetahuan kita luwih kathah.
Karya
tulis niki saget maringi gambaran kangge damel karya tulis liyane utawa saget
damel kita mangerteni kunjungan industri ing “Pusat TIK Nasional (ICT Center)”.
Kajaba iku kangge ningkataken keefetifan pambelajaran lan saget tetep sejajar
kaleh perkembangan Teknologi Informasi.
Akhire
ing kasempatan niki penulis nyampeaken mathur suwun kangge sedaya pihak ingkang
sampun mbantu ngrampungaken karya tulis niki. Kritik lan saran sing ngebangun
sanget kita harapke kangge kasempurnaan karya tulis niki.
Mondokan, November 2012
Penulis
Daftar Isi
Halaman
Judul......................................................................................................... i
Lembar
Pengesahan................................................................................................ ii
Kata
Pengantar........................................................................................................ iii
Daftar
Isi................................................................................................................... iv
BAB I
PENDAHULUAN
A.
Latar Belakang........................................................................................ .... 1
B.
Tujuan...................................................................................................... .... 1
C.
Manfaat.................................................................................................... .... 1
BAB II
PROFIL DU/DI
A.
Sejarah..................................................................................................... .... 2
B.
Makna Logo............................................................................................. .... 2
C.
Visi lan Misi.............................................................................................. .... 3
BAB III
HASIL KEGIATAN
A.
Pengenalan............................................................................................... .... 4
B.
Praktek..................................................................................................... .... 4
C.
Penutup.................................................................................................... .... 5
BAB IV
PENUTUP
A.
Kesimpulan.............................................................................................. .... 6
B.
Kritik lan Saran....................................................................................... .... 6
LAMPIRAN........................................................................................................ .... 7
BAB I
PENDAHULUAN
A.
Latar Belakang
Sak cepete perkembangan teknologi, dunia
pendidikan dituntut kangge lwih ngembangake era globalisasi. Ing usaha
ningkataken lan nembangaken mutu / kualitas pendidikan sing wonten mangrupa
ilmu pengetahuan lan teknologi. Ilmu sing angsal saking sekolahan taseh sanget
kurang, amarga taseh wonten ilmu sing kurang dimangertos, amargo sistem praktek
sing kurang, sahinggo diperluake kunjungan industri wonten perusahaan utawa
Universitas sing sesuai karo jurusan kito. Kegitan kasebut saget ngabantu kita
lan damel motivasi kangge ngabuat kita luwih sregep.
Kegitan kasebut sampun diwajibaken wonten sekolah,
sehingga siswa-siswi SMK NEGERI 1 MONDOKAN ngwontenaken kunjungan industri.
B.
Tujuan Kegiatan
1.
Kangge nambah
gambaran tentang meniko ingkang sampun lulus mangke dados niki.
2.
Kangge nambah
pengetahuan lan pengalaman.
3.
Kangge
ngabuat kita lewih sregep.
C.
Manfaat Kegiatan
1.
Kangge siswa
a.
Nambah ilmu
pengetahuan lan pengalaman
b.
Ngamudahake
kito kangge kerja bareng kalihan perusahaan.
2.
Kangge
perusahaan / industri
a.
Ngamudahake
perusahaan kangge madosi tenaga kerja sing berpendidikan.
b.
Angsal
dadosaken inovasi lan motivasi kangge perusahaan supaya lewih maju.
BAB II
PROFIL
DU/DI
A.
Sejarah
Tanggal 1 Juli 2007, UIN Sarif Hidayatullah
Jakarta ngrayakaken golden anniversar. Sampun 50 tahun UIN Syarif Hidayatullah
nglampahaken jejibahanipun dados institusi ingkang saget cetak generasi muda
ingkang pinter lan luhur budi pekertinipun. UIN Syarif Hidayatullah sampun
nglampahi pinten-pinten sejarah lan sampun dados salah stunggilipun Universitas
Islam terkemuka ing Indonesia.
UIN Syarif Hidayatullah Jakarta ditetapne saking
surat keputusan Presiden RI nomer 031 Tahun 2002. Sejarah dibangunnipun UIN
Syarif Hidayatullah dados pandorong perkembangan perguruan tinggi islam ing
Indonesia kangge nyekapi kebutuhan pendidikan tinggi islam moderen ingkang
sampun diwiwiti sakderengipun Indonesia merdiko. Ing zaman penjajahan Belanda,
Dr. Satiman Wijasanjoyo, salah satunggilipun muslim terpelajar sampun nate
mbangun pesantren luhur dados lembaga pendidikan Tinggi Inslam. Nanging mboten
saget amargi wonten penjajah Belanda.
PTAIN gadhah 3 jurusan inggih punika: Tarbiah,
Qodla lan Dakwah. Ing 10 tahun PTAIN saget ngalami perkembangan ingkang sae
jumlah mahasiswa soyo kathah lan mboten dugi saking Malaysia, Brunai, lan
Singapura. Kathahipun mahasiswa lan luasipun area of studies fakultas lan
jurusan mata kuliah. Saking niku ADIA ing Jakarta lan PTAIN ing Yogyakarta
nyawiji dados setunggal lembaga pendidikan tinggi Agama Islam negeri, lewat
Peraturan Presiden no.11 tahun 1960 tanggal 24 Agustus 1960. PP niki ngubah
PTAIN dados Institusi Agama Islam Negeri (IAIN) AL-Jamiah, Al-Islamiyah,
Al-Hukumiyah.
B.
Makna Logo
Logo UIN Syarif Hidayatullah Jakarta gadahi 4
karakter inggih puniko, keislaman, keilmuan, keindonesiaan, lan globalisasi, Antawisipun:
1.
Bayang-bayang
bola dunia
-
Gambarkan wawasan
global UIN Syarif Hidayatullah Jakarta.
-
Gambaraken
misi islam ingkang dados rahmat kangge alam semesta ingkang diembah dateng UIN
Syarif Hidayatullah Jakarta
-
Gambarkan
Edar Elektran.
2.
Garis Edar
Elektron
-
Gambaraken
ilmu pengetahuan ingkang terus digali, diriset lan dikembangne.
-
Gambaraken
perubahan la dinamika kehidupan ingkang kedah ditanggapi dening UIN Syarif
Hidayatullah.
-
Gambaraken
koajegan sunatullah.
3.
Bunga lotus
utawa sidrah
-
Dipendet
saking Al-Qur’an : Sidra Al-Muntaha lambang lan cita-cita para mukmin supados
saget.
-
Gadahi
pengetahuan kebenaran paling duwur.
4.
Kitab
-
Gambaraken
petunjuk kehidupan lan moral saka suber inspirasi lan kaidah hukum ingkang
sampun wonten ing kitab suci Al-qur’an lan Al-hadits ingkang kedah di taati
kangge pengembangan UIN Syarif Hidayatullah Jakarta.
-
Gambarake
ilmu pengetahuan ingkang tertulis ing literatur ingkang kedah digali lan
dikembangaken dening UIN Syarif Hidayatullah Jakarta
5.
Garis putih
ing tembung UIN
-
Gambaran tali
pengikat UIN Syarif Hidayatullah Jakarta ingkang dados universitas kuat,
Istiqomah, teguh pendirian lan ngutammakaken intelektual lan moral.
-
Gambaraken
sirat al-mutaqin
6.
Warna Biru
ngelambangaken ilmu, ayem tentrem, lan kepulauaan
Indonesia wonten antawisipun 2 samudra, sedaya wiliyah ingkang nemuaken
peradaban dunia.
7.
Warna Kuning
Ngelambangaken cita-cita UIN Syarif Hidayatullah
Jakarta tumuju taun keemasn, kecermelangan,
C.
Visi
Gadah persaingan ingkang sae ing ngembangaken lan
ngintegrasi aspek keilmuan, keislaman lan ke Indonesia.
D.
Misi
1.
Saget cetak sarjana
ingkang gadhah keunggulan kompetitif ing persaingan global.
2.
Nambah
kualitas penelitian lan pengabdian ingkang gadhah manfaat kangge kepentingan
keilmuan lan kemasyarakatan.
3.
Nambah
kualitas pendidikan kangge ngembangaken ngintegrasi aspek keilmuan, keilaman,lan
ke Indonesia.
BAB III
HASIL KEGIATAN
A.
Pengenalan
Saksampunipun kita dateng wonten UIN Syarif Hidayatullah Jakarta, kita
disambut ramah kaleh staf UIN kasebat. Kita diajak kaleh satunggalipun wonten
UIN kangge munggah ing lantai 4, tengmriko kita mlebet wonten ruangan ingkang
sae lan ageng, ruang kasebut kangge pertememuan penting.
Teng ruangan kasebut dikenalake bab UIN lan sambutan saking guru SMK N 1
Mondokan lan staf saking UIN ingkang ngawakilke. Kito teng mriko ngendikaaken
sejarah saking UIN kasebut, khususe wonten kampus 2 niki pusat TIK Nasional,
amargi UIN niki tempat ingkang cocok amargi uga kalian jurusan kami.
B.
Praktek
Saksampunipun
pengenalan bubar kita diparo dados 2 kelompok kangge ngamudahhake kito
mangertos apa wae fasilitas ingkang dipun gadhah pusat TIK Nasional UIN Syarif
Hidayatullah.
Ingkang
wonten lantai 3, yaiku:
1.
LAB I à Windows
2.
LAB 2 à Linux Based
3.
LAB 3 à Aplication
4.
LAB 5 à Multimedia
5.
LAB 6 à Multimedia 2
6.
LAB 7 à Geographic Information System
7.
LAB 8 à Networking and Telecomunication (SISCO)
8.
LAB 9 à SUN SOLARIS BASED
9.
LAB 10 à Computer Essential
10. R&D 3 à Network and Telecomunication Development.
11. R&D 2 à Content Development
12. R& 1 à Software Development
13. 302 à E Learning
Sak sampunipun wonten lantai 3, sak niki gantian
kelompok liane, sahingga kita nglanjutake teng lantai 2, teng mriko mboten
katah koyo wonten lanta 3, wonten lantai 2 kasebut menurut kulo terfokus kalian
ruang Digital Studio.
Digital Studio yaiku ruang kangge shutting lan
ruang kontrol. Teng mriko wonten ruang ingkang kulo ningali teng TV, wonten 3
kamera ingkang sae, lan penyimpanan ngagunaake CD mini TV. Sak wise ruang
shutting kita diajak wonten ruang kontrol, teng mriko fungsine kangge tempat
ngtur kamera (switcer) lan ngatur (micer). Masih wonten satunggal ruangan
maleh, yaiku ruangan ingkang kulo dados ucapake kangge ngelangsungake siaran
radio.
C.
Penutup
Sakwise kita ngelakuake praktek ningali fasilitas ingkang wonten kampus 2
yaiku pusat TIK Nasional kita ngelanjutake wonten lantai 4 kangge nglanjutake
agenda selanjute. Kita diajak lan dimangerteni pengenalan tentang multimedia
kangge bisnis, sakwise kui, wonten sesi tanya jawab, lan sayange wonten 3 tiang
ingkang tangklet.
Kegiatan wonten pusat TIK Nasional dipungkasi kalean maem siang kalian
konco-konco lan staf saking UIN Syarif Hidayatullah lan dilanjutake agenda kita
ingkang lain. Semoga kunjngan kito wonten UIN Syarif Hidatullah saget dadi
manfaat.
BAB IV
PENUTUP
A.
Kesimpulan
Dados
kulo rame saget samopun ngunjungi UIN Syarif Hidatullah Jakarta, amargi kulo
sampun katah angsalake ilmu saking kunjungan industri kasebut semoga ilmu ingkang
sampun kulo angsalaken teng mriko, kulo angsal mraktekake lan terutama kangge
SMK Negeri 1 Mondokan ingkang angsal dados motivasi supaya sekolah kito
langkung maju.
B.
Kritik
1.
Kurnge
persiapan kangge nglampahaken kunjungan industri.
2.
Mboten
njelasinipun kangge jelasaken satunggal perintah ingkang wonten.
C.
Saran
1.
Ampun cuek,
lan ampun setengah-setengah njelasake
2.
Sak
derengipun damel janji rumiyenn supaya mboten wonten kalepatanipun.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar